Stradale 800

Lélegzetállító fékhatás, bámulatos gyorsulás. Városi utcák. Országutak. Autópályák. Különféle szituációk, melyekhez mind különféle motorkerékpárok kellettek eddig – de most már nem! A Stradale 800 újraírja a szabályokat, mivel ez a megfelelő motorkerékpár minden időben, bármilyen úttípusra.

 1_stradale800_small

Az új Stradale 800 egyesíti az MV Agusta tapasztalatát a modellek különféle típusaival, hogy a motorozás egy igen eredeti megközelítését kínálhassa. Az ALS térhálós váz az egyoldalas lengőkar csuklójánál végződik, könnyű alumíniumötvözet lemezekkel. Annak érdekében, hogy a Stradale 800 minden akadályt legyőzve tovább haladhasson, nagy figyelmet szenteltek a felfüggesztés kialakításának: a fejjel lefelé állított Marzocchi villa – állítható nyomással, visszapattanással és rugó előfeszítéssel – 150 mm-es utat garantál; az egyoldalas lengőkar, a teljesen állítható mono lengéscsillapítóhoz kapcsolódva 150 mm-es utat biztosít. A futómű speciálisan a Stradale 800 számára került kifejlesztésre. Az 1460 mm-es tengelytáv 30 mm-rel került megnagyobbításra, melynek köszönhetően az egyoldalas lengőkar is meghosszabbodott, javítva a tapadást. Az ülés elhelyezkedése is teljesen új: a 870 mm magas ülés (-10 mm) könnyebben kezelhetővé teszi a motort és javítja a motoros ülőállását a járművön, így kínálva még jobb vezethetőséget és kényelmet. Az is tény, hogy a motor eleje el lett látva egy védelmet nyújtó plexi felülettel (lehetővé téve a haladás közbeni egykezes beállításokat), mely tökéletesen illeszkedik a Stradale 800 egyedi stílusába. Az üzemanyag tank is megnőtt: 16 literes (+ 4 liter tartalék), mely az egyedülálló termodinamikai motorteljesítménnyel együtt számos mérföld megtételét biztosítja két tankolás között. A hidraulikus kuplung zökkenőmentessé és még jobbá teszi a váltást. A teljesen gondtalan motorozásért! Mindenkor!

 2_stradale800_small

Az alapfelszereltség része a két oldalsó motoros táska: tökéletesen illeszkednek a Stradale 800 stílusához, miközben beépített lámpákkal is ellátták őket. Ez a megoldás, melyhez egyedi típus jóváhagyás kellett, egy azonnali előnyt biztosít: akár hátulról is tökéletesen látható a motor teljes szélessége, épp úgy, mint elölről, vagy oldalról, ahol az irányjelzők és a kézvédők szolgálják ugyanezt a célt.

A 798 köbcentis három hengeres soros motor speciálisan erre a modellre került kifejlesztésre: a maximális teljesítmény és forgatónyomaték, a 115 lóerő 11000-es fordulatszámon és a 78,5 Nm 9000-es fordulatszámon, ezek együttesen is csak részlegesen írják le azt a teljesítmény egységet, mely párosítja a rugalmasságot a kivételes gyorsulással. A számos exkluzív megoldás, mint az ellenkező irányban forgó főtengely, ami a hirtelen irányváltáskor fellépő tehetetlenséget csökkenti, a motorozást még agilisabbá és örömtelibbé varázsolja. A motor beépített hűtéssel és olajkörrel is ellátott, mely a motort még kompaktabbá, könnyebbé és varázslatosabbá teszi.

Az elektronikus MVICS (integrált motorvezérlési rendszer) vezérlés teljes körű: a Ride By Wire gyorsítástól a Mikuni fojtószelep házig, a kopogás ellenőrzéstől a 4-féle motormódig. Ezen utóbbi tulajdonságok egyedi logikát és dedikált teljesítmény-nyomaték görbéket kínálnak: a Sport mód 115 lóerőt biztosít, maximalizálja a teljesítményt és bármelyik valódi MV Agustára jellemző bizsergést biztosít. A Normal mód 90 lóerős teljesítményt és kifinomultabb gáz-választ nyújt, mely ideális túrázáshoz és ingázáshoz. A Rain (Eső) mód elsősorban a biztonságot jelenti: a Stradale 800 lejjebb veszi a nyomatékot és a teljesítményt az aszfalton, olyan fokozatosan, ahogy az csak lehetséges. Az alapfelszerelt ABS Bosch 9 Plus egységgel rendelkezik, RLM-mel (hátsó kerék felemelkedésének csökkentése) felszerelve: ez a technológia megelőzi a hátsó kerék felemelkedését az útról, hatásosan megelőzve az egyik legveszélyesebb motoros helyzetet. Szintén az alapfelszereltség része az EAS 2.0, a legteljesebb gyorsváltó a piacon: ez az eszköz elektromos segítséget nyújt a motorosnak, ezzel kiváltva a kuplung alkalmazását a felfelé-, illetve lefelé történő váltásokkor. Kényelem és sportos teljesítmény, újra együtt!

mv_stradale_001

Megosztás
MVA Motoros Club