Skip to content
  • Kapcsolat
  • Motorrendelés
  • Mv Agusta Rosso Termékcsalád
  • MV Ride
  • Történelem
  • F3 675 EAS ABS
  • F3 800
  • F4 1000
MV Agusta Club
  • Kapcsolat
  • Motorrendelés
  • Mv Agusta Rosso Termékcsalád
  • MV Ride
  • Történelem
  • F3 675 EAS ABS
  • F3 800
  • F4 1000
kep
Uncategorized

MvAgusta modellek

On May 11, 2017 by admin

2015-ben a következő modellek voltak elérhetők az MV Augusta termékpalettáján

Elsőnek az F4 1000 és 1000 RC-t érdemes megemlítenünk, amely a gyár új fejlesztése volt a gyár feltámadása után. Szerencsére átesett néhány fejlesztésen, amelyek a külsejét tekintve is izgalmasak voltak. Az eredeti stílust a tervező mérnökök meghagyták, így az erőforrás 200 lőerős lett, és a limitált kiadású RC már 212 lóerőre volt képes. Tervezéskor és építéskor nem igazán az országútra tervezték, hiszen a SuperBike mezőnybe szánták.

Az F3 675 és a 800 az F4 kistestvére, amely már 3 hengeres erőforrást is kapott és a méretek még kompaktabbak, mint valaha. A legelső változata még 675 köbcentis motorral büszkélkedhetett, de később már a 800 köbcentis testvárt is piacra dobták. A 675 köbcentis továbbra is elérhető maradt a vásárlók számára, hiszen a SuperBike 600-as SuperSport kategóriánál csak ezzel lehet nevezni. Az F3 bizonyította a pályákon tudását.

Read moreAz MV Augusta nem tervezi új superbike gyártását a 2017-es esztendőben

A Brutale 800 és 1090-es az F4 által elért sikeres után következett, amely már a csupaszabb motorok kedvelőinek készült. Első alkalommal még 4 hengerrel büszkélkedhetett, de ez mára már elérte az 1090 köbcentit. Az F3 megjelenésével összhangban piacra dobták a 800-as Brutale-t, hiszen fontos volt, hogy legyen egy háromhengeres nakedbike is. Az RR modelleket a pályák szerelmeseinek kínálja az MV Augusta.

A Brutale Dragster 800RR menettulajdonságaiban nem sokban különbözik a Dragster-től inkább csak az átépítése üt szemet. Lerövidített farrész, alaposan kidolgozott részletek, külső felnik, átalakított idomok jellemzik. Az eredmény nagyon látványos, ebben egyetérthetünk!

Read moreMV AGUSTA F4 R 312

A Rivale 800 a Ducati Hypermotard-ra hajaz, hiszen a 3 hengeres 800-as motor egy sokkal magasabb és kevéssé kompakt felépítésbe került be.

A Stradale 800-as tulajdonképpen a Rivale extrém újra gondolásából született, hiszen egy túrázásra alkalmas motort kaptunk a fejlesztőktől és a tervezőktől. Gyárilag oldaldobozokat szereltek rá, de ez nem jelenti azt, hogy kevésbé sportos a motor, sőt.

Read moreBrutale RR 44 Lewis Hemilton Edition

A Turismo Veloce 800 az igazi nagy túrákhoz ajánlott, hiszen sokkal kényelmesebb, mint társa, a Stradale 800. A motor sokkal kényelmesebb így a hosszú utazásokhoz kiváló. Az erőforrás ugyanaz maradt, azaz 800-as. Kérdés, hogy megbirkózik-e majd a konkurensekkel a Super Adventure 1300 vagy a Multisdrada 1200-as típusával.

Recent Posts

  • Visszatekintés a múltba: Yamaha VMAX
  • Visszatekintés a múltba: Honda Africa Twin
  • Visszatekintés a múltba: Kawasaki Ninja 500R
  • Visszatekintés a múltba: Harley-Davidson XR750
  • Visszatekintés a múltba: Honda CB750

Recent Comments

  • admin on F4 1000
  • Martin on F4 1000
  • Andras on F3 675 EAS ABS
  • Czéh Attila on F3 675 EAS ABS

Archives

  • March 2022
  • February 2022
  • January 2022
  • September 2021
  • August 2021
  • July 2021
  • June 2021
  • October 2020
  • September 2020
  • October 2017
  • May 2017
  • April 2017
  • February 2017
  • March 2016
  • April 2015
  • November 2014
  • October 2014

Categories

  • Azonnal elvihető motorok
  • Egyéb
  • érdekességek
  • Újdonságok
  • Uncategorized

Meta

  • Log in
  • Entries feed
  • Comments feed
  • WordPress.org

Copyright MV Agusta Club 2021 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT