Skip to content
  • Kapcsolat
  • Motorrendelés
  • Mv Agusta Rosso Termékcsalád
  • MV Ride
  • Történelem
  • F3 675 EAS ABS
  • F3 800
  • F4 1000
MV Agusta Club
  • Kapcsolat
  • Motorrendelés
  • Mv Agusta Rosso Termékcsalád
  • MV Ride
  • Történelem
  • F3 675 EAS ABS
  • F3 800
  • F4 1000
2017 MV Agusta Brutale 800 Review sport motorcycle 5
Uncategorized . érdekességek

Hogyan kell kuplunggal egykerekezni motorkerékpáron

On June 28, 2021 by Virag

Hogyan kell kuplunggal egykerekezni motorkerékpáron

 

A kuplungos egykerekezés jobb lehet, hiszen gyorsulás nélkül végre lehet hajtani. Nem kell hozzá nagy sebesség és nagy terület, lefelé és fölfelé is egyszerűbb. Sokkal hosszabb ideig meg lehet tartani, akár magasabb fokozat mellett is.

Lépések

1. Nem kell hozzá egy nagyon nagy teljesítményű motorkerékpár.

Read moreAz MV Augusta nem tervezi új superbike gyártását a 2017-es esztendőben

0

Egy 500 cm3-es sportmotorral is sikerülhet a kuplungos egykerekezés, csak magasabb fordulatszámot igényel.

Read moreMV AGUSTA F4 R 312

A gyári hajtómű jó lehet, azonban nem lehet felváltani kettesbe. Ehhez szükség lesz egy 520-as felszerelésre. (Ha azt szeretnéd, hogy kevesebbet ugráljon, amikor felváltasz kettesbe, akkor próbáld meg az első lánckeréken a -1-et, a hátsón pedig a +2-t. Ha a láckereket 525-ösben vetted meg, akkor megváltoztathatod őket és használhatod a gyári láncot.)

(A lánc hossza megfelelő lesz, de nem használhatsz 520-as láncot 525-ösre és fordítva.)

2. Ülj kényelmesen, egyenesen a motoron.

Read moreMvAgusta modellek

1

Ehhez a trükkhöz nem kell hátracsúszni. Lehetőség van egykerekezésre 110 km/h sebességgel 3. sebességfokozatban egy gsxr-600-on. Ez több gyakorlatot igényel, de nagyon is lehetséges.

3. Vezess egyenletes tempóban 1500-2000 fordulat/perc körül. (kb. 20-30 km/h)

Read moreMvAgusta es Pirelli

2 1

4. Ha készen állsz, gyorsan nyisd ki a fojtószelepet és gyorsíts.

3 1

Read moreMvAgusta visszatekintes

Ez nagyon fontos, mert összenyomja a hátsó felfüggesztést. Nagyon nehéz egy kuplungos egykerekezést végrehajtani anélkül, hogy először összenyomnánk a hátsó felfüggesztést. Ne próbálj meg gyorsítani! Az alacsony fordulatszámmal való indulás nagyon fontos. Ha a kuplungos egykerekezést 5000 fordulat/perccel próbálod indítani, akkor nagyon nehéz lesz, és jóval az ellőtt piros vonalat mutat, mielőtt függőlegesbe állnál. Az energia alacsony fordulatszámból származik.

5. Gyorsítás után szinte azonnal húzd be a kuplungot annyira, hogy kioldódjon és hagyd, hogy a motor kb. 6000 fordulat/percet érjen el.

4 1

Read moreBrutale RR 44 Lewis Hemilton Edition

Eleinte ez lassan megy.

6. Gyorsan engedd fel a kuplungot kb. 80%-al.

5 1

Read moreMVAgusta Rivale

Ez lesz a legnehezebb. Gyorsan el kell engedned. Tudni fogod, hogy túl gyorsan engedted el, amikor 2000 fordulat/percre csökken. Gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás. Ha már tudod, akkor érzed, hogy hidraulika van az első keréken és felpattan.

7. Miután ezt elsajátítottad, a motornak kicsit fel kell pattannia. A következő lépés a gázszabályozás.

6 1

Read moreMotorok átépítésével fog foglalkozni az MV Augusta?

A kuplung kioldása közben töltsd fel a fojtót. Ha nagyon vertikálisan szeretnél menni, és hosszú ideig meg is tartani, akkor az az egyik legfontosabb dolog, hogy nem engedheted el a fojtószelepet és a kuplungot. Az egykerekezés magasságát a kuplunggal szabályozhatod.

8. Tehát még egyszer…ha kényelmesen kezeled a kuplungot, akkor kezdj el sok fojtót adni neki.

7 1

Read moreMV Agusta Motoros Club Egyesület

Néhány másodpercig képesnek kell lenni gond nélkül az első fokozatban tartani a motort. Minél magasabbra mész, annál tovább maradhatsz fent.

9. Ha jól csinálod, nem kell visszakapcsolnod, mielőtt váltasz. Tedd ezt egyszerre.

8 1

10. Kész.

Read moreBrutale 800 RR

9

Tags: egykerekezés, gyorsulás, kuplung, motorkerékpár, mv-agusta, sebesség

Recent Posts

  • Visszatekintés a múltba: Yamaha VMAX
  • Visszatekintés a múltba: Honda Africa Twin
  • Visszatekintés a múltba: Kawasaki Ninja 500R
  • Visszatekintés a múltba: Harley-Davidson XR750
  • Visszatekintés a múltba: Honda CB750

Recent Comments

  • admin on F4 1000
  • Martin on F4 1000
  • Andras on F3 675 EAS ABS
  • Czéh Attila on F3 675 EAS ABS

Archives

  • March 2022
  • February 2022
  • January 2022
  • September 2021
  • August 2021
  • July 2021
  • June 2021
  • October 2020
  • September 2020
  • October 2017
  • May 2017
  • April 2017
  • February 2017
  • March 2016
  • April 2015
  • November 2014
  • October 2014

Categories

  • Azonnal elvihető motorok
  • Egyéb
  • érdekességek
  • Újdonságok
  • Uncategorized

Meta

  • Log in
  • Entries feed
  • Comments feed
  • WordPress.org

Copyright MV Agusta Club 2021 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT