Skip to content
  • Kapcsolat
  • Motorrendelés
  • Mv Agusta Rosso Termékcsalád
  • MV Ride
  • Történelem
  • F3 675 EAS ABS
  • F3 800
  • F4 1000
MV Agusta Club
  • Kapcsolat
  • Motorrendelés
  • Mv Agusta Rosso Termékcsalád
  • MV Ride
  • Történelem
  • F3 675 EAS ABS
  • F3 800
  • F4 1000
KIYQBF6HWFBAPGQKGOA24OZYU4
érdekességek

MV Agusta új Brutale 1000 RR

On July 1, 2021 by Virag

MV Agusta új Brutale 1000 RR

A 2021-es MV Agusta Brutale 1000 RR egy igazi utcai harcos.

FWUW4RU7NZARLH7SUSB53E7GBI

2019-ben lett teljesen átalakítva, a Brutale 1000 RR annak a jele, hogy az MV visszatért a pályára. Tavaly októberben pillanthattunk be abba, hogy jelentős fejlesztéseken ment keresztül az előző generációhoz és az MV F4-es superbike-hoz képest. Mivel a közelmúltban annyi változás történt, ezért arra számítottunk, hogy a 2021-es kiadás csak friss grafikákat tartalmaz, de ez nem így lett. A legújabb Brutale 1000 RR sportos és hardveres frissítéseket tartalmaz, amelyek kiemelkedő biztonságot és teljesítményt nyújtanak és a folyamatosan szigorodó kibocsátási feltételeknek is megfelelnek.

Read moreMvAgusta es Pirelli

KIYQBF6HWFBAPGQKGOA24OZYU4

Az MV mérnökcsapata minden fejlesztést átvett a háromhengeres modelljeiből és alkalmazta őket a Brutale 1000 RR-re is. (A speciális kiadású MV Agusta Rush is megkapta ezeket a frissítéseket.)

Kevesebb súrlódás, kevesebb lengés

Read moreMvAgusta visszatekintes

Ez a legújabb technikai újítás két cél körül mozog: a súrlódási veszteségek csökkentése és a váltakozó tehetetlenség csökkentése a cél. Nyilvánvalóan az alacsony súrlódású alkatrészek közé tartoznak a szinterezett szelepvezetők, a DLC-vel kezelt kamera követők és az alacsony súrlódású/nagy kapacitású főtengely-csapágyak, amelyek közel 5%-al csökkentik a belső veszteségeket. Ez nem csupán az erőről szól, hanem az üzemanyag fogyasztás és a kibocsátás csökkentése miatt is fontosak. Növelik a biztonságot is. A 998 köbcentis négyhengeres motor (79 mm furatú, 50,9 mm löketű) 13 000 fordulat/perc sebességgel forog. Az új, DLC-vel kezelt kamera követők egyedülálló előnyt jelentenek, ne feledjük, hogy ez a motor sugárirányban eltolt szelepeket használ, amelyekhez kúpos érintkezési területek szükségesek.

Az MV mérnökcsapata minden fejlesztést átvett a háromhengeres modelljeiből és alkalmazta őket a Brutale 1000 RR-re.

A szelepekről: titánból készültek és ezek a motor hajtórúdjai is. Ezzel eljutottunk a Brutale belső fejlesztéseinek második részéhez. Ahol csak lehet, ott csökkentik a váltakozó tömeg tehetetlenségét. Az előnyök között szerepel a jobb megbízhatóság és a csökkentett vibráció, különösen nagy fordulatszámon. Az új vezérmű időzítés hizlalja a nyomatékgörbét, főleg a középtartományban. (Az új Brutale 50 mm-es Mikuni fojtótestekkel rendelkezik, hengerenként két befecskendező szeleppel.) A csúcsnyomatékot igen jelentős 116 Nm, 11 000 fordulat/perc sebességgel erősítik meg, 208 LE csúcs 13 000 fordulat/perc sebességgel. A tömörítési arány 13,4:1. Az új kipufogócsonk és az új Brutale nagy kapacitású katalizátora is teljesen megfelel az Euro5 szabványainak.

Read moreMotorok átépítésével fog foglalkozni az MV Augusta?

A sebességváltó is tovább lett fejlesztve, így tartósabb és pontosabban lehet váltani, valamint egy erősebb tengelykapcsolóval is fel lett szerelve. Az elektronikusan segített sebességváltó egy új érzékelővel rendelkezik, amely nagyon gyors, precíz és ügyes váltást lesz lehetővé.

UOW4L42GSZFZTFTDBHBH4QA5L4

Read moreBrutale 800 RR

A Butale 1000 RR alvázán nem kellett sok fejlesztés, ezért itt nincsenek is nagy változások. A váz és az acélcső rácsos szerkezete masszív alumíniumlemezekkel van integrálva, amelyek a hátsó motorrögzítőkhöz csavarozva rögzítik az egyoldalas öntött alumínium lengőkar forgását. A tengelytáv kompakt 143 cm, a kormánygeometriát pedig biztosan a versenyzés ihlette: meredek 23,5 fokos, 30 mm-es eltolás és 10 cm-es nyom a szokásos 120/70-17 első gumival. A Pirelli Diablo Supercorsa-k elöl és hátul illeszkednek.

Jobb fékek, jobb felfüggesztés, jobb elektronika

Amíg a keret változatlan, a felfüggesztés tartalmaz néhány újítást. A 43 mm-es csúszkával ellátott Öhlins NIX EC villa és az EC TTX lengéscsillapító teljes elektronikus irányítással rendelkezik. A fékek is csúcsminőségűek. Az all-Brembo rendszer elülső 320 mm-es rotorokat használ, Stylema négydugattyús fékhengerekkel és egy 220 mm-es hátsó rotorral, amelyek kétdugattyús féknyereggel állnak össze.

Read moreRush 1000

UF3DOFYJOJCVHB6S2QTWKS5GXE

A Continental legújabb MK 100 ABS kezeli ezeket a fékeket, kanyarodási modulációval és hátsó kerék emelésének csillapításával rendelkezik. Egy új hattengelyes IMU és egy teljes készlet elektronikus motoros segédeszköz (kipörgésgátló, kerékkapcsolás-szabályozó, sebességtartó automatika) segít teljes mértékben kiaknázni a Brutale lehetőségeit. Az új 14 cm-es műszerképernyő lehetővé teszi okostelefon MV Ride alkalmazásának használatát a személyes beállítások használatához, a többi motoroshoz való kapcsolódáshoz és a térképek megjelenítéséhez a navigációs rendszeren.

Read moreHogyan kell egykerekezni

A Brutale mindig is az MV találóan elnevezett darabja volt, hiszen egy extrém motorról van szó. Most minden eddiginél brutálisabb teljesítményt nyújt kifinomult csomagolásban. Ez egy nagyon várt fordulat a néhány évvel ezelőttihez képest. A nagy teljesítményű motorkerékpárok rajongói imádják ezt a darabot.

Tags: brutale, brutale 1000 rr, motorkerékpár, mv-agusta, új

Recent Posts

  • Visszatekintés a múltba: Yamaha VMAX
  • Visszatekintés a múltba: Honda Africa Twin
  • Visszatekintés a múltba: Kawasaki Ninja 500R
  • Visszatekintés a múltba: Harley-Davidson XR750
  • Visszatekintés a múltba: Honda CB750

Recent Comments

  • admin on F4 1000
  • Martin on F4 1000
  • Andras on F3 675 EAS ABS
  • Czéh Attila on F3 675 EAS ABS

Archives

  • March 2022
  • February 2022
  • January 2022
  • September 2021
  • August 2021
  • July 2021
  • June 2021
  • October 2020
  • September 2020
  • October 2017
  • May 2017
  • April 2017
  • February 2017
  • March 2016
  • April 2015
  • November 2014
  • October 2014

Categories

  • Azonnal elvihető motorok
  • Egyéb
  • érdekességek
  • Újdonságok
  • Uncategorized

Meta

  • Log in
  • Entries feed
  • Comments feed
  • WordPress.org

Copyright MV Agusta Club 2021 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
Cookie SettingsAccept All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT